Przygotowanie do Egzaminu ósmoklasisty


Po kursie

przygotowującym do matematycznej części Egzaminu ósmoklasisty w 2020 r.:
(Ze względu na koronawirusa, kurs ten trwał o 8 spotkań krócej, niż powinien. Rozpoczął się w 2019 r. w formie stacjonarnej, a następnie był kontynuowany w formie wideokonferencji zdalnych, przez Internet.)

Kurs przygotowujący do Egzaminu ósmoklasisty, wiosna 2020 r., przed przejściem w tryb pracy zdalnej

„Dzień dobry,
(…)
Marysia zdała egzamin z matematyki na 80%.
Byla bardzo zadowolona z kursu. Twierdzi, że zajęcia rozjaśniły jej mocno umysł i ułatwiły ten trudny etap przygotowań, jak i sam egzamin.
Pozdrawiam,
Aleksandra M(…)”

Mama Marysi, e-mail z 19-10-2020 r.



„(…) Henio napisał egzamin na 97% punktów.
Bardzo dziękujemy za pomoc w nauce. Henio był bardzo zadowolony z kursu. Dziękuję, pozdrawiam.”

Justyna K(…), mama Henia, sms z 15-10-2020 r.


„Oskar zdał egzaminy próbne na 86%, zaś końcowe na 69% – ewidentnie gorzej, ale myślę że dużą rolę odegrał stres.
Wybrał technikum informatyczne.
Jeśli chodzi o sam kurs, Oskar był bardzo zadowolony, chętnie w nim uczestniczył – w obu jego formach.
Jeśli będzie możliwość uczestniczenia (…) to myślę, że Oskar chętnie dołączy, może nie tyle z konieczności, ale w celu rozwijania umiejętności.
Dziękuję i chętnie polecamy Pana Akademię znajomym.
Pozdrawiam,
Ada O(…).”

„Zapomniałam dodać najważniejsze, Oskar twierdzi, że doskonale tłumaczy Pan matematykę, ciekawie i zrozumiale, a z tym spotkał się pierwszy raz podczas swojej przygody z nauką matematyki 😊”

Mama Oskara, e-mail z 15-10-2020 r.


„Dzień dobry,
(…) Ania napisała matematykę na 60%. Ania była zadowolona z kursu. Pewne zagadnienia rozjaśniły jej, jak ma rozwiązywać zadania.
Dziękuję i pozdrawiam
Beata R(…), mama Ani”

e-mail z 15-10-2020 r.


„Dzień dobry, (…) Aneta napisała. Egzamin poszedł jej naszym zdaniem bardzo dobrze 79%. Dostała się bez problemu do szkoły LO (…) profil matematyczno-fizyczny.
Zajęcia były bardzo dobrze prowadzone, dużo Pan jej nauczył, jak czytać matematykę między wierszami. Aneta z zajęć była tak zadowolona, że będzie chciała z nich korzystać też przed maturą. (…) Dziękujemy i pozdrawiamy. Monika G(…)”

Mama Anety, e-mail z 09-10-2020 r.


80,(2)% punktów na Egzaminie ósmoklasisty

Kształcenie umiejętności rozwiązywania nieszablonowych zadań, dotyczących otaczającego nas świata, czyli zadań Konkursu Matematyczne Preteksty, jest najważniejszą częścią kursów Akademii, przygotowujących do matematycznej części Egzaminu ósmoklasisty.

Choć kursy trwały krótko (około 20 spotkań), uczestnicy pochodzili z różnych szkół Wałbrzycha, Wrocławia i okolic oraz byli różnie uczeni, to w 2019 r. średnia liczba punktów wszystkich osób, które uczestniczyły w kursach Akademii, to 80,(2)% (przy średniej ogólnopolskiej 45% i średniej dla województwa dolnośląskiego 43,5%).
Wg Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej, średnia dla: a) miasta Wałbrzycha, to 35,4%, b) powiatu wałbrzyskiego, to 35,5%, c) powiatu świdnickiego, to 43,4%, d) miasta Wrocławia, to 56,2%, e) powiatu wrocławskiego, to 51,2%.)
.

Zajęcia prowadzi autor Konkursu Matematyczne Preteksty.


Janek

to sympatyczny ósmoklasista, niestety z kilkoma orzeczeniami.
„Janek zdobył 79% punktów na egzaminie i dostał się do (…) – swojej wymarzonej szkoły! Był jednym z najlepszych w klasie!”
Informacja od mamy Janka. Sierpień 2020 r.